az once internetten okudum paylaşayım dedimmm
https://www.cnnturk.com/turkiye/cift...tEsAvLhaEgS7vA
çiftlikbankdan sonra tanker bank
5
●317
- 05-01-2019, 14:28:38ben o zaman çiftlik bank olayınde demiştim 😂 ben bir bank açayım zaten kıbrıstayım millet gelir dedim 😂 ama r10 da ki arkadaşlar yok gelmez dedi *********** mı olacan dediler 😂
tepkiliyim 😂
https://youtu.be/EIjOeZrgBgE