ben o zaman çiftlik bank olayınde demiştim 😂 ben bir bank açayım zaten kıbrıstayım millet gelir dedim 😂 ama r10 da ki arkadaşlar yok gelmez dedi *********** mı olacan dediler 😂

tepkiliyim 😂


https://youtu.be/EIjOeZrgBgE