• 31-12-2018, 21:26:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ağzımı Burnumu Kırın Ama : Seneye Görüşürüz

    Yeni sene Çektiğiniz acılara su, yediğiniz kazıklara ateş,başaramadıklarınıza başarı,kazanamadıklarınıza kazanma , siz ve sevdiklerinize mutlu huzurlu sağlıklı sıhatli günler gibi gelsin. Yeni yılınız kutlu olsun.

    Linçlemeyin
  • 31-12-2018, 21:28:23
    #2
    Est. hocam
    Yeni yıl herkese sağlık getirsin diyorum, iyi seneler.
  • 31-12-2018, 21:29:38
    #3
    Yapmayın bizd bunu hocaamm
    • Berkoslova
    Berkoslova bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2018, 21:32:09
    #4
    63 styla.....
  • 31-12-2018, 21:32:42
    #5
    bu espiriyi artık her sene istemsiz yapıyoruz. kötü ve klişe olduğunu bile bile istemeden bile olsa yine de yapıyoruz. tuhaf bir durum

    yeni yılda herkese öncelikle sağlık sonrasında bol kazançlar dilerim.
  • 31-12-2018, 21:37:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Görüşürüz hocam
  • 31-12-2018, 21:51:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam seni bir doverim, 3 yil boyunca bu espiri yapacak kadar bile agzini gozunu acamazsin. Yemin ederim isaret dilini ogrenir hayatina oyle devam edersin
  • 31-12-2018, 22:35:00
    #8
    Bu internete para veriyorum lütfen 🙄🙄