bu espiriyi artık her sene istemsiz yapıyoruz. kötü ve klişe olduğunu bile bile istemeden bile olsa yine de yapıyoruz. tuhaf bir durum

yeni yılda herkese öncelikle sağlık sonrasında bol kazançlar dilerim.