Konu
Ağzımı Burnumu Kırın Ama : Seneye Görüşürüz :D
31-12-2018, 21:32:42
#5
HelloWorld
bu espiriyi artık her sene istemsiz yapıyoruz. kötü ve klişe olduğunu bile bile istemeden bile olsa yine de yapıyoruz. tuhaf bir durum
yeni yılda herkese öncelikle sağlık sonrasında bol kazançlar dilerim.