Bursa'dan Gece Fotoğrafları | Kendi Çekimlerim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bursa'dan Gece Fotoğrafları | Kendi Çekimlerim
48
●
4.028
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bursa'dan Gece Fotoğrafları | Kendi Çekimlerim
1
2
3
4
5
6
08-07-2008, 22:27:52
#1
unsg_
Tam boyutlarda görüntülemek için resimleri yayınladığım kendi sitem -->
[UnS] | Yunus Ertürk: Bursa'dan Gece Fotoğrafları Gece Çekimleri HDR
08-07-2008, 22:30:55
#2
VMY
Gerçekten çok iyi . Hocam profesyonel fotoğrafçımısınız?
08-07-2008, 22:31:30
#3
VMY
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Makinen nedir ? Çok kaliteli çıkmış resimler.
[UnS] | Yunus Ertürk: Bursa'dan Gece Fotoğrafları Gece Çekimleri HDR
Alıntı
Fotoğraflar Nikon d40 18-55 mm ile çekilmiştir
08-07-2008, 22:32:22
#4
SeaL05
profesyonelsiniz Galiba Resimler Süper çünkü
08-07-2008, 22:33:30
#5
webkit
Ada'nında gece fotoğraflarını bekliyoruz
08-07-2008, 22:33:39
#6
Fhenix
Harika görünüyor. Teşekkürler paylaştığın için, çok güzel resimler.
08-07-2008, 22:33:50
#7
unsg_
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar, makinem Nikon d40, 18-55 mm objektif ve tripod ile çekildi fotoğraflar... Beğenmeniz beni sevindirdi..
08-07-2008, 22:34:31
#8
unsg_
webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ada'nında gece fotoğraflarını bekliyoruz
Haftasonu Ada'dayım fırsat bulabilirsem çeker yayınlarım
08-07-2008, 22:39:53
#9
webkit
unsg_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haftasonu Ada'dayım fırsat bulabilirsem çeker yayınlarım
temem kolay gelsin eline sağlık
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler