Konu
Bursa'dan Gece Fotoğrafları | Kendi Çekimlerim
08-07-2008, 22:33:50
#7
unsg_
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar, makinem Nikon d40, 18-55 mm objektif ve tripod ile çekildi fotoğraflar... Beğenmeniz beni sevindirdi..