WebilisimNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ssl yerine TRGO mu geliyor??
41
●1.679
- 17-12-2018, 22:36:12E Ticaret'de güveni şöyle sağladım :
1. Şeffaf Kargo,
2. Kapıda Nakit ödeme,
3. İnternet sitesimde vergi levham, marka tescilim, açık adresim vb bilgileri paylaştım,
4. Yıllarca kaliteli hizmet verdim,
Bu 4 önemli hususa dikkat ederek zaten bir güven ortamı oluşturdum. Şirketi kurarken, Ticaret odasına kayıt olurken, SSL alırken, Marka tescili alırken ve sırf internetde olumsuz yorum dönmesin diye çoğu zaman boş yere iade ürün alırken bolca cebimden para çıktı.
Bende gördüm bu internet güven damgasını, Şirketi bilgilerini iletip ücretsiz alacağız diye düşündüm ama 3 bin tl ücreti çok buldum. 500-1000 TL civarı bir ücret olsa belki alabilirdim bir nevi marka tescili gibi güven tescili derdim ama bu damganın ne bana nede müşterime bir artısı olmayacak. - 17-12-2018, 23:30:00KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleZorunlu bir hizmet değil nedir bu yaygara anlamadık. İşinize gelmiyorsa almayın yaygara çıkarmaya gerek yok.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok kişi ekmek yiyor KOSGEB'den bir kaç kişinin şikayeti ile baltalamak sizin zihniyete sığar. Tanıdığım bir çok ev hanımı iş yeri açtı bunun sayesinde. KOSGEB çoooooook sen yorma kafanı.SeToKaiBa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunluluğu yok almassın olur biter.mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-12-2018, 23:45:42Hmm. Güven damgası adında birşey uyduruyoruz. 3000 TL den başlayan fiyatlarla satıyoruz. Güven damgasını satın alan siteler güvenlidir buradan alışveriş yapabilirsiniz diyoruz devlet olarak. Ama diğer taraftanda zorunlu değil almazsınız olur biter diyoruz.WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu insana yaparsan adı mahalle baskısı oluyor. Şirkete yapınca da farklı değil
Bunu r10a uyarladığımızda;
Tc kimlik no doğrulaması,
Adres doğrulaması,
Banka hesabı doğrulaması,
R10 yönetimi bunu yapanlara Güvenilir Satıcı rankı veriyor. Ama bu rankı 3000 TL den satıyor. Satın alanlar güvenilir satıcı rankıyla geziyor forumda, almayanlar otomatik olarak güvensiz kişiler pozisyonuna düşürülüyor. Bu güvensiz kişilerin ticareti azalmaya başladığında r10a para vererek bu doğrulamayı yaptırmak zorunda kalıyorlar.
Almazsın olur biter değil mi ?
- 18-12-2018, 00:53:20Bizim r10'da doğrulama rozetimiz yok ama alanımızda neredeyse en çok işi biz alıyoruz. Dana a b c okumayan millete sen damgayı nasıl anlatacaksın? Hiç bir etkisi olmaz amaç yaygara ise 3000 değil 300 olsaydı yine olacaktı bu. Buradaki ISI BILEN HERKES bunun bir erkisi olmayacağını etkisi olacaksa da yıllar alacağını bilir.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse kırk laf anlatsak değişmeyecek. Iyi forumlar herkese. - 18-12-2018, 03:05:00
güldürmeyin allah aşkına.. Artık öyle birşey yok arkadaşım yoooookk.. Uyanın şu uykunuzdan .. Bir biz lanetliyiz sanıyorduk meğersem herkes aynı durumda .. ( linki takip et sol fare tuşuyla basıyorsun ) 