ssl yerine TRGO mu geliyor??
41
●1.679
- 17-12-2018, 18:07:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yanlış bir yorum olmuşibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2018, 19:15:51SSL alsak yeterli, düdüklenmek için bu kadar para vermeye gerek yok.
Buradan 5 liraya alırız, keyfimize bakarız. - 17-12-2018, 19:24:16Nerde saçmasapan boş iş var memleketimde yahu. Ne kadar gereksiz, eticaret sitemin güvenilirliği trgo için ödeyeceğim paraya bağlı.
Benim işlem hacmim 500k ise zaten böyle bir damgaya ihtiyacım olmaz, bana güveniliyor ki satıyorum. Herhangi bir kefillik de söz konusu değil yani o damga var ama müşterinin yine de dikkatli olması gerek, %100 güven vermiyorsa bu damga hiç bir işe yaramaz. - 17-12-2018, 19:37:52Merak ediyorum hangi milletvekilinin akrabası bu işe girdi
+ Yeni bir icad bulsalar inanın zoruma gitmeyecek. Ama olan şeyi tekrardan satmaya çalışıyorlar hemde bunu zorla yapmaya çalışıyorlar. - 17-12-2018, 20:29:49WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KOSGEB mi ?
güldürmeyin allah aşkına.. Artık öyle birşey yok arkadaşım yoooookk.. Uyanın şu uykunuzdan .. Bir biz lanetliyiz sanıyorduk meğersem herkes aynı durumda .. ( linki takip et sol fare tuşuyla basıyorsun )
Azıcık oku ..
https://www.sikayetvar.com/kosgeb - 17-12-2018, 20:47:56"Güven Damgası, bu logoyu taşıyan web sitesinin tebliğ uyarınca asgari şartlara sahip olduğunu, menşeini, iletişim bilgilerini, belirli hakları müşterilere ve tüketicilere sağladıklarını ve belirli bir güvenlik standardına denetim anında uyulduğunu gösterir. Bu açıdan tüketici ya da müşteri, kaynağı belirsiz web sitelerinden değil güven damgası almış e-ticaret sitelerinden daha güvenle alışveriş yapabilecektir. Güven Damgası zorunlu bir hizmet değildir. E-ticaret sitelerinin başvurusu ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından değerlendirme süreçleri yürütülür. "
Baştakini sevmediğiniz için eleştiri yapıyorsunuz. Emin olunki istediğiniz kişi başta olsaydı burada övünürdünüz.
güldürmeyin allah aşkına.. Artık öyle birşey yok arkadaşım yoooookk.. Uyanın şu uykunuzdan .. Bir biz lanetliyiz sanıyorduk meğersem herkes aynı durumda .. ( linki takip et sol fare tuşuyla basıyorsun )