Nerde saçmasapan boş iş var memleketimde yahu. Ne kadar gereksiz, eticaret sitemin güvenilirliği trgo için ödeyeceğim paraya bağlı.
Benim işlem hacmim 500k ise zaten böyle bir damgaya ihtiyacım olmaz, bana güveniliyor ki satıyorum. Herhangi bir kefillik de söz konusu değil yani o damga var ama müşterinin yine de dikkatli olması gerek, %100 güven vermiyorsa bu damga hiç bir işe yaramaz.