Merhaba arkadaşlar.
Forum üzerinde gezinirken konulara girdiğimde 502 geteway hatası alıyorum. Acaba sizlerde de durum bu şekildemi?
R10'da her konuda 502 Gateway hatası alıyorum.
6
●228
- 16-12-2018, 03:37:49Merhaba.poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi yaptım hocam ve şu anda hata almıyorum çok teşekkür ederim.
Mrhaba.netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyeliğimden çıkış ve sonrasın da tekrar giriş yaptım şu anda herhangi bir sorun gözükmüyor. Demek ki çerezlerdenmiş.
Teşekkürler. - 16-12-2018, 03:40:01Ne demek hocam. İyi gecelerUKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2018, 04:20:29Bende 2-3 günde bir bu sorunu yaşıyorum. Gizli sekmeden giriyorum sonra çerezleri silip tekrar yapıyorum süreklinetozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2018, 04:43:26Üyelikten çıkış-giriş yapmanız yeterli olur hocam.SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle