Konu
R10'da her konuda 502 Gateway hatası alıyorum.
16-12-2018, 04:43:26
#7
Metehan
SoftVia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende 2-3 günde bir bu sorunu yaşıyorum. Gizli sekmeden giriyorum sonra çerezleri silip tekrar yapıyorum sürekli
Üyelikten çıkış-giriş yapmanız yeterli olur hocam.