Konu
R10'da her konuda 502 Gateway hatası alıyorum.
16-12-2018, 03:40:01
#5
poremek
UKHosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba.
Dediğiniz gibi yaptım hocam ve şu anda hata almıyorum çok teşekkür ederim.
Mrhaba.
Üyeliğimden çıkış ve sonrasın da tekrar giriş yaptım şu anda herhangi bir sorun gözükmüyor. Demek ki çerezlerdenmiş.
Teşekkürler.
Ne demek hocam. İyi geceler