• 14-12-2018, 11:46:06
    #1
    Dün bir arkadas konu açmışti, silinmiş konusu. Firsat.me sitesinden konser bilet alınca, Cinemaximum bileti geliyor imiş güya. Sinema bileti falan gelmedi. Konuda yok ortalıkta, şimdi neydi bu, fake site gibide durmuyor ama. Öyle ise gidip bankaya kartımı yeniliycem.

    Konuyu acan arkadaşın profil fotoğrafı aşağıda. Bilen kişiler etiketlerse ya da site hk. bilgilendirirse sevinirim.

  • 14-12-2018, 11:52:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.sikayetvar.com/firsatme
  • 14-12-2018, 11:52:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir arkadas konu açmışti, silinmiş konusu. Firsat.me sitesinden konser bilet alınca, Cinemaximum bileti geliyor imiş güya. Sinema bileti falan gelmedi. Konuda yok ortalıkta, şimdi neydi bu, fake site gibide durmuyor ama. Öyle ise gidip bankaya kartımı yeniliycem.

    Konuyu acan arkadaşın profil fotoğrafı aşağıda. Bilen kişiler etiketlerse ya da site hk. bilgilendirirse sevinirim.


    Forum içindeki Konusu buyrun bocam
  • 14-12-2018, 11:53:28
    #4
    yav hocam böyle şeylere nasıl inanıyorsunuz. bu dünyada kimse kimseye bedava günahını bile vermez olmuş.
    konuyu bende görmüştüm de. aynen böyle düşündüm.
  • 14-12-2018, 11:54:32
    #5
    Ekran görüntüsünden yola çıkarak konu başlığını Google'da arattım. Çıkan ilk iki sonuç r10 ve WM aracı. İki konu da silinmiş. r10 önbellek kaydına ulaşılamıyor ama WM aracı ön bellek kaydı var.
    Önbellek kaydı: https://webcache.googleusercontent.c...&ct=clnk&gl=tr
    Konuyu açan üye: https://*******.com/forum/uyeler/43206-etkiliadam
    28 Ekim 1997 doğumlu 21 yaşında İstanbul Avrupa yakasında olan birisi.
  • 14-12-2018, 12:06:02
    #6
    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir arkadas konu açmışti, silinmiş konusu. Firsat.me sitesinden konser bilet alınca, Cinemaximum bileti geliyor imiş güya. Sinema bileti falan gelmedi. Konuda yok ortalıkta, şimdi neydi bu, fake site gibide durmuyor ama. Öyle ise gidip bankaya kartımı yeniliycem.

    Konuyu acan arkadaşın profil fotoğrafı aşağıda. Bilen kişiler etiketlerse ya da site hk. bilgilendirirse sevinirim.

    Konuya bende dahil olmuştum. Konuyu açan kişiye suç yok. Aslına bakarsanız konuyu açan dahil çoğu kişi bu açığı gördüğü için en düşük alışverişi yaparak referans link aracılığı ile bedava bilet kazandı. Sonuç olarak firsat.me siteside " noluyor birader herkes açık bulmuş saldırmış" diyerek alış veriş limitini 20 TL olarak belirledi. Yani bu açığı farketmeleri konunun açılmasından yaklaşık 1 gün sonrasında oldu.

    Sonuç olarak konuyu açan iyi niyetle açtı diye düşünüyorum. Olay firsat.me nin kampanya devam ederken kampanya şartlarını değiştirmiş olmasıdır.
  • 14-12-2018, 12:09:13
    #7
    konuya tam vakıf değilim ama sürekli 10 - 11 lira arasında fırsat.me 'den bilet alırım.
    2-3 senedir hemde.
    siteden yana sıkıntınız olmaz tahminimce
  • 14-12-2018, 12:39:14
    #8
    2 senedir bu siteden bilet alırım bir sıkıntı yaşamadım
  • 14-12-2018, 12:53:03
    #9
    arkadaşın paylaştığı yöntemle 3 kişi üye yaptım ve 2si doğrulamada şuan 1 i ise pnr kodu hazır r bilet kısmından aktif edebiliyorum. ardından firsat.me sitesi 1TL yerine 20TL harcayanlara vermekte.