Ekran görüntüsünden yola çıkarak konu başlığını Google'da arattım. Çıkan ilk iki sonuç r10 ve WM aracı. İki konu da silinmiş. r10 önbellek kaydına ulaşılamıyor ama WM aracı ön bellek kaydı var.
Önbellek kaydı: https://webcache.googleusercontent.c...&ct=clnk&gl=tr
Konuyu açan üye: https://*******.com/forum/uyeler/43206-etkiliadam
28 Ekim 1997 doğumlu 21 yaşında İstanbul Avrupa yakasında olan birisi.