• 04-12-2018, 21:19:36
    #10
    bize de bi silver alda mutlu et böyle olmaz
  • 04-12-2018, 21:19:59
    #11
    Kanguruçuleyşıns hocam
  • 04-12-2018, 21:21:12
    #12
    Hayırlı olsun, darısı başımıza
  • 04-12-2018, 21:21:13
    #13
    Söz seneye 2 senelik ben ödicem, seneye ban yemeyip kalırsan ama
  • 04-12-2018, 21:25:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Premium üyelik alınca kutlamak mı gerekiyor? Bilmiyordum. Beni de kutlayın Yıllık aldığım için daha çok kutlayın ama böyle kutladıkca kutlamalı kutlama şekli olsun.

    1 yıllık aldım
    beni de kutlayın
    kutlu olsun diyin
    kutlu mutlu şutlu dutlu
    bingo bango bongo
  • 04-12-2018, 21:25:59
    #15
    Tebrikler ama bunu silver arkadaşlar yapmalı. Hatta silverlerden toplanip sizi aralarilarina kattiklari icin hosgeldin partiside yapmalarini istemelisiniz. Bizse Fakirdik premium üyelik alamadık.
  • 04-12-2018, 21:28:00
    #16
  • 04-12-2018, 21:29:38
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SlhSag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler darısı bana insallah
    İnşallah hocam

    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam biz senelerdir Silver üyeyiz kimse kutlamadı, kutlu olsun
    Hocam ağlamayan çocuğa meme vermezlermiş. Açın siz de bi başlık

    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam hayırlı olsun lakin senin gibi binlerce kişi var her birini kutlasaydık yanmıştık
    Hocam başlığı açan tebriği kapar

    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlara vesile olsun inşallah platin üye olacak kadar zengin olursun
    Aminn

    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, umarım Gold veya Platinede geçiş yaparsınız.
    İnşallah hocam. Aslında gold da düşündüm ama silver ile bi başlayalım dedim
    Sonraki alışverişte gold gelebilir

    EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem sizi @Sungmert; hemde sizi kutlarım hocam
    Teşekkürler hocam.

    abdullah06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Bir gün bize de düşer inşallah.
    İnşallah hocam sıra sizde artık

    xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam

    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize de bi silver alda mutlu et böyle olmaz
    İlerde belki böyle bir yardımım olur hocam. Takipte kalın

    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanguruçuleyşıns hocam
    Thanks mr hodja

    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, darısı başımıza
    Cümlemize inşallah

    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söz seneye 2 senelik ben ödicem, seneye ban yemeyip kalırsan ama
    Hocam 6 aylık aldım. 6 ay sonra 2 senelik değil, 6 aylık platine ne dersiniz?
    Bütün r10 şahit bu sözünüze

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Premium üyelik alınca kutlamak mı gerekiyor? Bilmiyordum. Beni de kutlayın Yıllık aldığım için daha çok kutlayın ama böyle kutladıkca kutlamalı kutlama şekli olsun.

    1 yıllık aldım
    beni de kutlayın
    kutlu olsun diyin
    kutlu mutlu şutlu dutlu
    bingo bango bongo
    Mübarek olsun hocam

    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler ama bunu silver arkadaşlar yapmalı. Hatta silverlerden toplanip sizi aralarilarina kattiklari icin hosgeldin partiside yapmalarini istemelisiniz. Bizse Fakirdik premium üyelik alamadık.
    Evet haklısınız sanırım.
    Silverim ben hani hoş geldin partisi?

    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teenks hocam
  • 04-12-2018, 21:32:19
    #18
    Tebrik ederim, darısı bizim başımıza