Artık Silver Üyeyim, Beni Kim Kutlar? ;)
33
●1.058
- 04-12-2018, 21:25:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Premium üyelik alınca kutlamak mı gerekiyor? Bilmiyordum. Beni de kutlayın
Yıllık aldığım için daha çok kutlayın ama böyle kutladıkca kutlamalı kutlama şekli olsun.

1 yıllık aldım
beni de kutlayın
kutlu olsun diyin
kutlu mutlu şutlu dutlu
bingo bango bongo - 04-12-2018, 21:29:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnşallah hocamSlhSag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ağlamayan çocuğa meme vermezlermiş. Açın siz de bi başlıkSungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam başlığı açan tebriği kaparBFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aminnfatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam. Aslında gold da düşündüm ama silver ile bi başlayalım dedimScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonraki alışverişte gold gelebilir
Teşekkürler hocam.EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam sıra sizde artıkabdullah06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamxozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerde belki böyle bir yardımım olur hocam. Takipte kalınPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Thanks mr hodjawebisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümlemize inşallahKeras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 6 aylık aldım. 6 ay sonra 2 senelik değil, 6 aylık platine ne dersiniz?Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün r10 şahit bu sözünüze
Mübarek olsun hocamhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet haklısınız sanırım.Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silverim ben hani hoş geldin partisi?
Teenks hocamKadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

