SlhSag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrikler darısı bana insallah
İnşallah hocam

Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam biz senelerdir Silver üyeyiz kimse kutlamadı, kutlu olsun
Hocam ağlamayan çocuğa meme vermezlermiş. Açın siz de bi başlık

BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam hayırlı olsun lakin senin gibi binlerce kişi var her birini kutlasaydık yanmıştık
Hocam başlığı açan tebriği kapar

fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlara vesile olsun inşallah platin üye olacak kadar zengin olursun
Aminn

ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, umarım Gold veya Platinede geçiş yaparsınız.
İnşallah hocam. Aslında gold da düşündüm ama silver ile bi başlayalım dedim
Sonraki alışverişte gold gelebilir

EmreCapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem sizi @Sungmert; hemde sizi kutlarım hocam
Teşekkürler hocam.

abdullah06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Bir gün bize de düşer inşallah.
İnşallah hocam sıra sizde artık

xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam

Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bize de bi silver alda mutlu et böyle olmaz
İlerde belki böyle bir yardımım olur hocam. Takipte kalın

webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanguruçuleyşıns hocam
Thanks mr hodja

Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, darısı başımıza
Cümlemize inşallah

Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söz seneye 2 senelik ben ödicem, seneye ban yemeyip kalırsan ama
Hocam 6 aylık aldım. 6 ay sonra 2 senelik değil, 6 aylık platine ne dersiniz?
Bütün r10 şahit bu sözünüze

hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Premium üyelik alınca kutlamak mı gerekiyor? Bilmiyordum. Beni de kutlayın Yıllık aldığım için daha çok kutlayın ama böyle kutladıkca kutlamalı kutlama şekli olsun.

1 yıllık aldım
beni de kutlayın
kutlu olsun diyin
kutlu mutlu şutlu dutlu
bingo bango bongo
Mübarek olsun hocam

Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler ama bunu silver arkadaşlar yapmalı. Hatta silverlerden toplanip sizi aralarilarina kattiklari icin hosgeldin partiside yapmalarini istemelisiniz. Bizse Fakirdik premium üyelik alamadık.
Evet haklısınız sanırım.
Silverim ben hani hoş geldin partisi?

Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teenks hocam