tebrikler darısı bana insallah
İnşallah hocam
Valla hocam biz senelerdir Silver üyeyiz kimse kutlamadı, kutlu olsun
Hocam ağlamayan çocuğa meme vermezlermiş. Açın siz de bi başlık
Valla hocam hayırlı olsun lakin senin gibi binlerce kişi var her birini kutlasaydık yanmıştık
Hocam başlığı açan tebriği kapar
hayırlara vesile olsun inşallah platin üye olacak kadar zengin olursun
Aminn
Hayırlı olsun hocam, umarım Gold veya Platinede geçiş yaparsınız.
İnşallah hocam. Aslında gold da düşündüm ama silver ile bi başlayalım dedim

Sonraki alışverişte gold gelebilir
hem sizi
@Sungmert; hemde sizi kutlarım hocam
Teşekkürler hocam.
Hayırlı olsun. Bir gün bize de düşer inşallah.
İnşallah hocam sıra sizde artık
Teşekkürler hocam
bize de bi silver alda mutlu et böyle olmaz
İlerde belki böyle bir yardımım olur hocam. Takipte kalın
Kanguruçuleyşıns hocam
Thanks mr hodja
Hayırlı olsun, darısı başımıza
Cümlemize inşallah
Söz seneye 2 senelik ben ödicem, seneye ban yemeyip kalırsan ama
Hocam 6 aylık aldım. 6 ay sonra 2 senelik değil, 6 aylık platine ne dersiniz?

Bütün r10 şahit bu sözünüze
Premium üyelik alınca kutlamak mı gerekiyor? Bilmiyordum. Beni de kutlayın

Yıllık aldığım için daha çok kutlayın ama böyle kutladıkca kutlamalı kutlama şekli olsun.

1 yıllık aldım beni de kutlayın kutlu olsun diyin kutlu mutlu şutlu dutlu bingo bango bongo
Mübarek olsun hocam
Tebrikler ama bunu silver arkadaşlar yapmalı. Hatta silverlerden toplanip sizi aralarilarina kattiklari icin hosgeldin partiside yapmalarini istemelisiniz. Bizse Fakirdik premium üyelik alamadık.
Evet haklısınız sanırım.
Silverim ben hani hoş geldin partisi?
Teenks hocam