• 30-11-2018, 05:38:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sanıyoruz deprem oluyor. 3 kere ard arda ufak ufak hissettirdi.
    İlgili yer Tuzla.
  • 30-11-2018, 05:42:14
    #2
    Avrupa yakasıda hissetirdi.Rüzgar sandım balkondaydım demekki depremmiş
  • 30-11-2018, 05:43:01
    #3
    Balıkesirim eşeklerin duasıyla sağlam.
  • 30-11-2018, 05:44:35
    #4
    igtr.net
    geçmiş olsun hocam
  • 30-11-2018, 05:44:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @Ozlem01; Bizde anlam veremedik , baktık monitörler sallanıyor hemen duaya başladık
  • 30-11-2018, 05:45:39
    #6
    yalova çınarcık 4.3 olmuş
  • 30-11-2018, 05:46:26
    #7
    Dudullu'da hissedildi.
  • 30-11-2018, 05:48:10
    #8
    birden şiddetli salladı 2-3 saniye sürdü
  • 30-11-2018, 05:56:19
    #9
    Pendik'te 3-5 saniye sallandı. Aklım çıkıyordu, inşallah daha beteri olmaz.

    İlgili haber: https://www.haberturk.com/son-dakika...-geldi-2241229