• 30-11-2018, 05:59:46
    #10
    Geçmiş olsun
  • 30-11-2018, 06:03:00
    #11
    İzmitteyim bende hissettim kimseyi inandıramadım, 3 harfli damgası yiyecektim şükür
  • 30-11-2018, 06:03:53
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bursada valla olduda herkes uyuyo
  • 30-11-2018, 06:12:11
    #13
    4.3 böyle olduysa 5 ve üzerini düşünemiyorum. İlk başım dönüyor zannettim işe odaklanmıştım avize benimle beraber git gel yapınca farkına vardım.
  • 30-11-2018, 09:15:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yalovada 4,2 büyüklüğünde deprem oldu, onu hisstemişsinizdir.
  • 30-11-2018, 09:21:34
    #15
    geçmiş olsun herkese
  • 30-11-2018, 09:59:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    6.0 yaşadıktan sonra bunlar çerez geliyor heralde bünyeye.
    Uyandıramamış bile