• 29-11-2018, 00:17:36
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Çöpte bulduğu altınları polise teslim eden kağıt toplayıcısı: “Biz haramdan uzağız abi işe yürüyerek gidiyoruz...”
    Ekmeğini helalinden kazananlara Selam Olsun...


    https://twitter.com/ersinsiyhan/stat...777170432?s=12
  • 29-11-2018, 00:26:51
    #2
    Helal olsun adama valla Allah böyle sınıyor insanları. Şimdi bu abimizi sınadı bakalım alıp kullanacak mı ama abimiz alıp sahibine teslim etmeye çalıştı. Şimdi Allah onun rızkının önünü açtı çok yakın zamanda güzel paralar kazanır inşallah.

    Çoğu insan alıp gider bozdururdu.
  • 29-11-2018, 00:27:38
    #3
    Benim en uyuz olduğum, Helali ile ekmek parası kazanan nadir sektördeki emek işçileri sırtlarında ki ağırlıklarını çekerek ilerleken arkasında veya karşıdnan gelen aracın 2 saniye beklemeden korna çalıp hakaret edercesine laf söylemeleri, el kol hareketleri yapmaları, adeta vururcasına sıkıştırmaları.

    Ne 2 saniye sabredemiyorsun. Kağıt topluyor diye senden aşağıda mı?

    Bu tarz bir hareket gördümmü dayanamayıp küfür edip günaha giriyorum.
  • 29-11-2018, 00:28:44
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun adama valla Allah böyle sınıyor insanları. Şimdi bu abimizi sınadı bakalım alıp kullanacak mı ama abimiz alıp sahibine teslim etmeye çalıştı. Şimdi Allah onun rızkının önünü açtı çok yakın zamanda güzel paralar kazanır inşallah.

    Çoğu insan alıp gider bozdururdu.
    Forumdaki dolan-dırıcılar belki biraz utanır da vazgeçer.
  • 29-11-2018, 00:30:23
    #5
    Helal olsun. Allah yardımcıları olsun tüm emekçilerin.
  • 29-11-2018, 00:31:05
    #6
    Valla biz de helalden yanayız ama nedense kağıt toplayıcısı hele ki yaşıtım denk gelince özellikle başka birşeyle ilgileniyorum.
    Bizim ayıbımız değil, insanlığın ayıbı hepsi. Ama biz utanıyoruz nedense.
  • 29-11-2018, 09:40:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sahibi çıkmayınca altınlara ne olacak?
    Gömecekler mi? Eritip toprağa mı katacaklar acaba?

    Hadi çıktı diyelim sahibi;
    Acaba neden altını çöpe atmış?
    Muhtemelen alın teriyle kazandığı için atmamıştır

    Enterasan..
  • 29-11-2018, 09:45:48
    #8
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibi çıkmayınca altınlara ne olacak?
    Gömecekler mi? Eritip toprağa mı katacaklar acaba?

    Hadi çıktı diyelim sahibi;
    Acaba neden altını çöpe atmış?
    Muhtemelen alın teriyle kazandığı için atmamıştır

    Enterasan..
    sahibi cikmazsa devlete kaliyor bildiğim kadari ile. Neden çöpe artiğini sormaya kimsenin hakki yok mal adamin ister atar ister satar