Sahibi çıkmayınca altınlara ne olacak?
Gömecekler mi? Eritip toprağa mı katacaklar acaba?
Hadi çıktı diyelim sahibi;
Acaba neden altını çöpe atmış?
Muhtemelen alın teriyle kazandığı için atmamıştır
Enterasan..
sahibi cikmazsa devlete kaliyor bildiğim kadari ile. Neden çöpe artiğini sormaya kimsenin hakki yok mal adamin ister atar ister satar