• 28-11-2018, 17:25:31
    #1
    arkadaşlar bugun saglık ocagından muanemi felan oldum. Asal yoklama ve Muane edevlet üzerinde yeşil belirtilmekte. fakat Askerlik Şubesi Başkanlığı İşlemleri Henüz Tamamlanmadı
    yazmakta. Şubatta gitmeyi istiyorum her hangi bir sorun cıkarmı?
  • 28-11-2018, 17:26:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şubata kadar kaç
  • 28-11-2018, 17:29:48
    #3
    Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubata kadar kaç
    Kaçmak degil, şubatta asker olmak istiyorum.
    askerlik şubsi onay vermemiş halen. Bir sorunla karşilasirmiyim diye soruyorum.
  • 28-11-2018, 17:31:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @refalert; Şaka yaptım hocam. Valla o konuda bir bilgim yok. Birisi cevap verirse benide etiketlersen sevinirim.
  • 28-11-2018, 17:32:53
    #5
    Son işlem askerlik şubesine teslim edildiğinde yeşil yanar.