arkadaşlar bugun saglık ocagından muanemi felan oldum. Asal yoklama ve Muane edevlet üzerinde yeşil belirtilmekte. fakat Askerlik Şubesi Başkanlığı İşlemleri Henüz Tamamlanmadı
yazmakta. Şubatta gitmeyi istiyorum her hangi bir sorun cıkarmı?
Askerlik Asal yoklama hakkında
4
●324
- 28-11-2018, 17:29:48Kaçmak degil, şubatta asker olmak istiyorum.Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik şubsi onay vermemiş halen. Bir sorunla karşilasirmiyim diye soruyorum.