arkadaşlar bugun saglık ocagından muanemi felan oldum. Asal yoklama ve Muane edevlet üzerinde yeşil belirtilmekte. fakat Askerlik Şubesi Başkanlığı İşlemleri Henüz Tamamlanmadı
yazmakta. Şubatta gitmeyi istiyorum her hangi bir sorun cıkarmı?