• 27-11-2018, 13:21:37
    #1
    Acun ile Şeyma S. ayrıldı 125 bin tl nafaka vereceği söyleniyor gelir vergisi+kdv yok mu şimdi? vergi dairesinden özel davet falan almayacak mı?
  • 27-11-2018, 13:27:17
    #2
    Normal şartlarda Nafaka Gelir vergisinden istisna ancak muvazzalı bir durum tespit edilirse, veraset ve intikal vergisinin konusunu oluşturur.
  • 27-11-2018, 13:27:59
    #3
    125 bin bizim ailenin 60 aylık geçimi
    Kadere bak sen be.
  • 27-11-2018, 13:28:28
    #4
    Acunla evlenip boşanacak erkekler tanıyorum.
  • 27-11-2018, 14:01:05
    #5
    Mahkemenin bu denli nafakayı uygun görsemesi çok yanlış bence, Acun ne kadar varlıklı olursa olsun eski eşinin geçimini sağlayacak düzeyde nafaka ödemesi uygun görülmeliydi.
    Bu ülkede asgari ücret 1600 TL iken 125 bin TL nafakayı onaylayan adalet?
  • 27-11-2018, 14:03:50
    #6
    125 bin tl tek seferlik falandır, aylık 125 bin lira, şimdi yanlış birşey diyeceğim olmayacak.....
  • 27-11-2018, 14:04:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tech77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemenin bu denli nafakayı uygun görsemesi çok yanlış bence, Acun ne kadar varlıklı olursa olsun eski eşinin geçimini sağlayacak düzeyde nafaka ödemesi uygun görülmeliydi.
    Bu ülkede asgari ücret 1600 TL iken 125 bin TL nafakayı onaylayan adalet?
    Anlaşmalı boşandılar.
  • 27-11-2018, 14:05:50
    #8
    "zenginin malı züğürdün çenesini yorar"

    TDK: birinin zenginliğinden çok söz etmenin gereksizliğini, yersizliğini belirtmek için söylenen bir söz.
  • 27-11-2018, 14:33:33
    #9
    Tech77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemenin bu denli nafakayı uygun görsemesi çok yanlış bence, Acun ne kadar varlıklı olursa olsun eski eşinin geçimini sağlayacak düzeyde nafaka ödemesi uygun görülmeliydi.
    Bu ülkede asgari ücret 1600 TL iken 125 bin TL nafakayı onaylayan adalet?
    Nafakayı uygun gören mahkemenin kendisi değil, Acun Ilıcalı.
    Anlaşmalı boşandılar, yani mahkeme 2 tarafın anlaştığı boşanma sözleşmesini onayladı sadece.

    Diğer taraftan kanunen nafaka ve tazminatta sınıf atlamama ilkesi vardır.
    Yani tazminat ya da nafaka sınıf düşürmesine ya da sınıf atlanmasına vesile olamaz.
    Sen bir işçiyi öldürürsen ailesi senden 100 bin lira tazminat ister, iş adamını öldürürsen ailesi senden 100 milyon tazminat ister.
    Yani işçinin ailesine 10 milyon tazminat vermez hakim, çünkü tazminat ile zenginleşmeleri bizim kanunumuza aykırıdır.
    Ya da ölen iş adamının ailesi, hayatı boyunca kazanacağı 100 milyondan mahrum kalırken 100 bin tazminat alıp fakirleşemez.
    Sen mahalledeki bakkala hakaret edersen 10 bin lira tazminat ödersin, fenerbahçe başkanına hakaret edersen 100 bin lira tazminat ödersin.
    O yüzden bizde Amerika'daki gibi mc donalds'a dava açıp milyon lira kazanan zenginler yoktur.

    Diğer yandan da Acun Ilıcalı, Şeyma Hanım'a evlilikleri boyu, ayda 100 bin lira harcadığı bir yaşam standardı yarattıysa, boşanınca da eğer maddi gücü yeterli ise bu yaşam standardını sürdürmekle yükümlüdür. Nafaka asgari ücret üzerinden değil, evlilikteki yaşam standardı ve verecek kişinin geliri üzerinden hesaplanır.