• 25-11-2018, 01:24:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Sosyal medya üzerinde gezinirken bir kampanya gördüm. Hani bu kampanya öyle birşey ki emeğin olduğu yerde herşeyin olabileceğini anlatıyor. Hatta bu kampanyaya destek olanlar bana göre mutlu oluyor. %99 engelli bir bireyin yazdığı kitap sadece 19 TL ve kargo ücretsiz. Kim 19 TL vererek fakir olabilir ki? Oku veya okuma hiç problem değil. Destek çıkmak istersen bi uğra derim. Ben şimdiden 2 sipariş verdim bile. Hadi hep beraber dayanışmaya destek olalım.

    https://m.n11.com/kanadi-kirik-melek...xoC8zEQAvD_BwE
  • 25-11-2018, 01:25:36
    #2
    Link koyabilir misiniz

    düzeltme : link eklenmiş
  • 25-11-2018, 01:57:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ne güzel bir arkadaş daha destek olmak için paylaşıyor. Bu facebookta da yayılmaya başladı. İnşallah gerektiği ilgiyi görür.
  • 25-11-2018, 02:30:32
    #5
    xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel bir arkadaş daha destek olmak için paylaşıyor. Bu facebookta da yayılmaya başladı. İnşallah gerektiği ilgiyi görür.
    kitapyurduÂ’nda 8 TL 😊 ben kitap okumayı sevmediÄŸim için alıp hediye edicem. elimizden ne gelirse destek olalım 🙏
  • 25-11-2018, 02:35:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşime 1 adet alacağım, teşekkürler.