Merhaba,
Sosyal medya üzerinde gezinirken bir kampanya gördüm. Hani bu kampanya öyle birşey ki emeğin olduğu yerde herşeyin olabileceğini anlatıyor. Hatta bu kampanyaya destek olanlar bana göre mutlu oluyor. %99 engelli bir bireyin yazdığı kitap sadece 19 TL ve kargo ücretsiz. Kim 19 TL vererek fakir olabilir ki? Oku veya okuma hiç problem değil. Destek çıkmak istersen bi uğra derim. Ben şimdiden 2 sipariş verdim bile. Hadi hep beraber dayanışmaya destek olalım.
https://m.n11.com/kanadi-kirik-melek...xoC8zEQAvD_BwE
19 TL ile kim fakir olabilir ki?
5
●362
- 25-11-2018, 01:57:00Üyeliği durdurulduNe güzel bir arkadaş daha destek olmak için paylaşıyor. Bu facebookta da yayılmaya başladı. İnşallah gerektiği ilgiyi görür.serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2018, 02:30:32kitapyurduÂ’nda 8 TL 😊 ben kitap okumayı sevmediÄŸim için alıp hediye edicem. elimizden ne gelirse destek olalım 🙏xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle