xozkanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel bir arkadaş daha destek olmak için paylaşıyor. Bu facebookta da yayılmaya başladı. İnşallah gerektiği ilgiyi görür.
kitapyurdu’nda 8 TL 😊 ben kitap okumayı sevmediğim için alıp hediye edicem. elimizden ne gelirse destek olalım 🙏