• 06-07-2008, 00:59:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en iyisi at yarışı
    bende bir kere tuttursam şu sayısalı ne güzel olacak :$
  • 06-07-2008, 01:00:17
    #11
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bire sonrakini beklemeye gerek yok. pazartesi 10numara var
    çarşamba şans topu, perşembe süper loto cumartesi yine sayısal loto
    parayı bulucam diye oynamadığım şans oyunu kalmadı
    Al bendende o kadar oynamadığım loto, toto kalmadı yok yok yok Vurmuyor arkadaş.
  • 06-07-2008, 01:01:29
    #12
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi at yarışı
    bende bir kere tuttursam şu sayısalı ne güzel olacak :$

    ganyan bir numara bu konuda şans %49 sayısalda %100
  • 06-07-2008, 01:03:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende herhalde dedim 2 3 tane sayı bilemedin 1 tane sayı tutturmussun
  • 06-07-2008, 01:04:13
    #14
    yaa ben bi kere tv'nin başında ölesine sayılar yazmıştım. 1 saat önceden sonra 10 numaranın 9'u tuttu . Ogünkü sinirim çok kötüydü ..
  • 06-07-2008, 01:04:21
    #15
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi at yarışı
    bende bir kere tuttursam şu sayısalı ne güzel olacak :$
    https://www.r10.net/off-topic/194289-...enden-cay.html

    bu arkadaştan tiyo iste
  • 06-07-2008, 01:04:29
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şakasına dedim SABQCES
  • 06-07-2008, 01:05:04
    #17
    rtg
    Üyeliği durduruldu
    Ben Yıllar Önce 1500ytl çıkan loto kağıdını yanlışlıkla çöpe attım