Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi at yarışı
bende bir kere tuttursam şu sayısalı ne güzel olacak :$
https://www.r10.net/off-topic/194289-...enden-cay.html

bu arkadaştan tiyo iste