• 18-11-2018, 23:04:36
    #28
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalar ciddi olarak yüksekmiş sizin. Benim elektrik 40-60 TL geliyor. Su 25-30 TL ve doğalgazda en yüksek 300-350 TL arası geliyor. Evde 4 kişi full sabahtan akşama evde ve tüm elektrik, su da sürekli olarak kullanılıyor haliyle.

    NOT: Denizli'de yaşıyorum, ilden ile fark ediyor olabilir.
    Elektirik az gelmiş size, benim annemlerde denizlide babamla beraber 2 kişi yaşıyorlar 140-150'den aşağı gelmiyor. Su ise 40-50 tl civarı, doğalgaz sizinle eşit gibi.
  • 19-11-2018, 03:10:40
    #29
    zaten gelen faturanın sanıyorım 4/1 lik kısmı bakım bedeli, vergi, bilmem ne payından oluşuyor
  • 19-11-2018, 03:19:11
    #30
    Forumdaki herkes mr robot izlesin sonra halledelim şu fatura işlerini
  • 19-11-2018, 03:30:25
    #31
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalar ciddi olarak yüksekmiş sizin. Benim elektrik 40-60 TL geliyor. Su 25-30 TL ve doğalgazda en yüksek 300-350 TL arası geliyor. Evde 4 kişi full sabahtan akşama evde ve tüm elektrik, su da sürekli olarak kullanılıyor haliyle.

    NOT: Denizli'de yaşıyorum, ilden ile fark ediyor olabilir.
    Benim evdede durum aynı sadece elektirik 80-90 tl gelirken bu ay 130 gelmiş.Fark yoktu geçen aylara göre tüketimde.
  • 19-11-2018, 13:43:55
    #32
    Ekstra hiç bir cihaz çalışmamasına rağmen 60-70 tl arası gelen elektrik faturası 190 tl geldi. üstelik 1 hafta ofis kapalıydı. Hiç bir artı enerji tüketimi olmadı. Aksine daha az tüketim olmasına rağmen 3 kat fatura geldi.
  • 19-11-2018, 13:53:21
    #33
    Elektrik aylık kaç kilowatt harcama olmuş?
    Su kaç metreküp harcama olmuş?

    Ankara'da 4 kişilik bir aile olarak elektrik 120 TL(Günlük 6-7kilowatt aylık 180-200 kilowatt ) + su 120-130(13-17 metreküp civarında) TL civarında geliyor.
  • 19-11-2018, 20:27:20
    #34
    Allah devletimize zeval vermesin faturalar 5 katına çıksın , devletimizin itibarını aç kalarak biz sağlarız
  • 19-11-2018, 20:33:37
    #35
    Üyeliği durduruldu
    5 kişilik evde
    Elektrik 100 TL
    Su 60 TL geldi bu ay normal bizim için
  • 19-11-2018, 20:59:12
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bakın bizim evde sadece buzdolabı,çamaşır makinesi,kettle ve 1070ti ekran kartlı bilgisayar var. Buzdolabı,kettle ve pc kullanılıyor. Işık pek kullanmıyoruz. Ama 80-90TL gelen fatura 160TL gelmiş.