Ekstra hiç bir cihaz çalışmamasına rağmen 60-70 tl arası gelen elektrik faturası 190 tl geldi. üstelik 1 hafta ofis kapalıydı. Hiç bir artı enerji tüketimi olmadı. Aksine daha az tüketim olmasına rağmen 3 kat fatura geldi.