• 14-11-2018, 23:05:15
    #1
    .........
  • 14-11-2018, 23:07:37
    #2
    Gold üye
    haketmiyor
  • 14-11-2018, 23:08:55
    #3
    Allah aşkına sadece prim peşinde koşuyor boşverin
  • 14-11-2018, 23:08:58
    #4
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haketmiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=YurOSF5vBuc


    tekrar düşün
  • 14-11-2018, 23:11:32
    #5
    boş beleş adamlar
  • 14-11-2018, 23:14:30
    #6
    Hocam o zaman bütün kanalları kapatalım. Orada da ruh hastası dolu.


    https://www.youtube.com/watch?v=qFiVBQuxQqs
  • 14-11-2018, 23:14:48
    #7
    gram haketmiyor. bu durumun sorunu tamamen aileler.
    x sosyal medya fenomeni zararlıyken y sosyal medya fenomeni gayet faydalı bilgiler veriyor ve bana fayda sağlıyorsa ben y fenomeni takip eder izlerim. x i açıp izlemem.
    neden? çünkü bunu ayırt edebilecek bir yaşa ve akla sahibim. ama 5 yaşındaki çocuk bunu ayırt edemez. o yüzden en baştan onların bu alanlara rahat erişmesini sağlayanlar suçtu.
  • 14-11-2018, 23:14:55
    #8
    Bence eleştirdiği kişiler Erhan Nacar'dan çok daha akıllı ve çok daha faydalı memlekete. Hani tanıdığımdan değil ha, ilk defa gördüm bu şahsı... Kendini göstermek için nasıl çırpınmışsa ben bile gördüm artık mecburen. 🙂
  • 14-11-2018, 23:16:21
    #9
    Prim için hepsi