gram haketmiyor. bu durumun sorunu tamamen aileler.
x sosyal medya fenomeni zararlıyken y sosyal medya fenomeni gayet faydalı bilgiler veriyor ve bana fayda sağlıyorsa ben y fenomeni takip eder izlerim. x i açıp izlemem.
neden? çünkü bunu ayırt edebilecek bir yaşa ve akla sahibim. ama 5 yaşındaki çocuk bunu ayırt edemez. o yüzden en baştan onların bu alanlara rahat erişmesini sağlayanlar suçtu.