• 14-11-2018, 15:16:42
    #1
    merhaba arkadaşlar

    zihinsel engelli gençlerin videosu bu arkadaşlar. video izlenimi çoğalırsa onlara barınma yerleri kurulacakmış..

    bizede destek vermek düşer videoyu izleyerek hedef 10 milyon.


    https://www.youtube.com/watch?v=3dnzLM_N-2Q
  • 14-11-2018, 15:20:49
    #2
    Destek verildi, konu sosyal medyada paylaşıldı.
  • 14-11-2018, 15:22:34
    #3
    Paylşımı gerçekleştirdim.Unutmayalım hepimiz bir engelli adayıyız bu hayatta ve ne olursa olsun onlarda bizim aramızda
  • 14-11-2018, 15:23:55
    #4
    Tüm hesaplarımda paylaştım.

    Duyarlılığınız için teşekkürler.
  • 14-11-2018, 15:24:04
    #5
    Benim üzüldüğüm nokta, hep çocuklar ve gençlerden bahsedilmekte. Bu kişiler için 40'ından sonra ne yapılıyor? Asıl sorun bu kişilerin aile büyüklerinin vefatından sonra ne yapıldığı. Bence bu konuda kat etmemiz gereken daha çok yol var. Güzel bir konuya değinmişsiniz, teşekkürler.
  • 14-11-2018, 15:27:16
    #6
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim üzüldüğüm nokta, hep çocuklar ve gençlerden bahsedilmekte. Bu kişiler için 40'ından sonra ne yapılıyor? Asıl sorun bu kişilerin aile büyüklerinin vefatından sonra ne yapıldığı. Bence bu konuda kat etmemiz gereken daha çok yol var. Güzel bir konuya değinmişsiniz, teşekkürler.
    çoğu engelliler ortalama insan yaşının altındaki bir yaşta vefat ediyor.farklı etmenler tabiki var.Ama zaten o bahsettiğiniz popülasyon çok çok az bir sayı.Öncelikle olay çocuk ve gençlerdedir. Onları eğitip sosyal yaşama zaten katarsan belirli bir yaştan sonra kimseye ihtiyaç duymayacaktır. Amaç onların bize muhtaç olduğunu bilip yaşamak değil,onları kimseye muhtaç etmeden bir birey olarak yetiştirmek zaten.
  • 14-11-2018, 15:30:45
    #7
    Ozlem01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu engelliler ortalama insan yaşının altındaki bir yaşta vefat ediyor.farklı etmenler tabiki var.Ama zaten o bahsettiğiniz popülasyon çok çok az bir sayı.Öncelikle olay çocuk ve gençlerdedir. Onları eğitip sosyal yaşama zaten katarsan belirli bir yaştan sonra kimseye ihtiyaç duymayacaktır. Amaç onların bize muhtaç olduğunu bilip yaşamak değil,onları kimseye muhtaç etmeden bir birey olarak yetiştirmek zaten.
    Aydınlattığınız için teşekkürler. Doğru söze şapka çıkarırım.
  • 14-11-2018, 16:06:26
    #8
    Bu tarz duyarlılık adına postlar görünce hep mutlu oluyorum. Desteklerini esirgemeyen herkese çok çok Teşekkürler.
  • 14-11-2018, 17:00:22
    #9
    maliaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz duyarlılık adına postlar görünce hep mutlu oluyorum. Desteklerini esirgemeyen herkese çok çok Teşekkürler.
    İSLAM duyarlı olmamızı emrediyor. ALLAH'ın emirleri benim için çok önemli. ALLAH azze ve celle hepimizi cennetine alsın. emirlerine uyanları lakin..