Benim üzüldüğüm nokta, hep çocuklar ve gençlerden bahsedilmekte. Bu kişiler için 40'ından sonra ne yapılıyor? Asıl sorun bu kişilerin aile büyüklerinin vefatından sonra ne yapıldığı. Bence bu konuda kat etmemiz gereken daha çok yol var. Güzel bir konuya değinmişsiniz, teşekkürler.
çoğu engelliler ortalama insan yaşının altındaki bir yaşta vefat ediyor.farklı etmenler tabiki var.Ama zaten o bahsettiğiniz popülasyon çok çok az bir sayı.Öncelikle olay çocuk ve gençlerdedir. Onları eğitip sosyal yaşama zaten katarsan belirli bir yaştan sonra kimseye ihtiyaç duymayacaktır. Amaç onların bize muhtaç olduğunu bilip yaşamak değil,onları kimseye muhtaç etmeden bir birey olarak yetiştirmek zaten.