Benim üzüldüğüm nokta, hep çocuklar ve gençlerden bahsedilmekte. Bu kişiler için 40'ından sonra ne yapılıyor? Asıl sorun bu kişilerin aile büyüklerinin vefatından sonra ne yapıldığı. Bence bu konuda kat etmemiz gereken daha çok yol var. Güzel bir konuya değinmişsiniz, teşekkürler.