• 11-11-2018, 20:03:34
    #1
    Dostlar merhaba,

    Bu konu hakkında sizlerin görüşünüzü merak ediyorum. Mesela siz kendinizden çok karşı tarafa çok ve çok daha fazla değer veriyor musunuz? Kendinizi ezip geçip, karşındakine gereğinden fazla değer veriyor musunuz?
  • 11-11-2018, 20:04:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayır
  • 11-11-2018, 20:05:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır
  • 11-11-2018, 20:05:18
    #4
    Evet
  • 11-11-2018, 20:05:30
    #5
    Verme hocam verme, biz fazla değer verdikte ne oldu....
  • 11-11-2018, 20:06:08
    #6
    Evet, 5 yılımı çöp ettim bu yüzden
  • 11-11-2018, 20:06:09
    #7
    SEO & PR 5421044962
    Kesinlikle yapmam niye o mutlu olsun ki zamanında yapmışlığım var
  • 11-11-2018, 20:06:28
    #8
    deve, diken ve insan üçlemesi hayat felsefesi olmasa da aklınızın bi köşesinde bulunsun
  • 11-11-2018, 20:06:40
    #9
    Kendisini yarış atı zannetmesidir.