• 11-11-2018, 20:06:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayır diyenler, daha önce değer vermiş kişiler iken
    Evet diyenler ise daha önce kimseye değer vermemiş insanlardır.
  • 11-11-2018, 20:08:41
    #11
    geçen hafta kpss ye girdim. Matematikte x e değer verdim sonuca ulaşamadım
  • 11-11-2018, 20:10:03
    #12
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ederinden fazla değer, soytarıyı kral eder...
  • 11-11-2018, 20:12:12
    #13
    Sadece birisine değil hiç bir ŞEY e haddin den fazla değer vermemek lazım DENGE çok önemli bence hayatta
    DENGE kurmak lazım.
  • 11-11-2018, 20:13:43
    #14
    Haddinden fazla değer verdiğinin farkındaysan bence soğuma evresi başlamış demektir.
  • 11-11-2018, 20:17:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ne yazikki veriyordum tabi bunun sonu elbet tekel bayilerde bitiyordu. Belki kimine gore ergence fakat o an bu mantikli geliyor. Ancak deger verirsen umursanmazsin hatta deneyin takmayin 1 2 gun kaybetmezsiniz goreceksiniz daha cok ilgi gostericekler ama ilgi gosterirsen mesafe huyucek bu bir kanun.
  • 11-11-2018, 20:28:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    şahsen böyle mallıklara çok defa düştüm karşınızdaki kim olursa olsun onun totosunu arşa kaldırıyor ve bir daha indiremiyorsunuz sonucunda da sizden daha iyilerinde gözü oluyor ve unutulan oluyorsunuz.
  • 11-11-2018, 21:00:53
    #17
    İlişkinizin başında ( hertürlü insan ikişkisini kapsar sevgili, arkadaş, eş, dost,akraba) sizin 10 birim değeriniz vardır karşı tarafın 10 birim. sonra siz karşınızdakine değer vermeye başlarsınız "oha çok iyi, çok güzel vs" diyerekten siz elinizdeki değer bakiyenizden başlarsınız karşı tarafın bakiyesine eft yapmya tâki sizin değer hazneniz "yetersiz bakiye" sinyali verene kadar. o gün geldiğinizde siz 5 para etmez biri iken karşı taraf kendini 20 birim değerli görür siz ise 0 birimsinizdir.