• 11-11-2018, 04:42:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben arka dişime yaptırdım.

    Cad cam + zirkonyum diş. Zirkonyum biraz pahalı toplam ödediğim miktar 12000 TL oldu. Dişim baya derinden kırılmıştı. Valla görüntü açısından müthiş sağlamlıkta dendi bana. En sağlam ve tat değiştirmeyen diş olarak söylendi. 1 hafta oldu şuan memnunum
  • 11-11-2018, 10:59:06
    #11
    bi kaza sonucu on ust damagima dislerime cam saplandi bundan dolayi once siradan kaplama yaptirdim. sonrada on ust 8 disime zirkonyum kaplama yaptirdim + birde dislerimden 6 kere kist ameliyati oldum. dislerden benim kadar ceken yoktur.