Ben arka dişime yaptırdım.

Cad cam + zirkonyum diş. Zirkonyum biraz pahalı toplam ödediğim miktar 12000 TL oldu. Dişim baya derinden kırılmıştı. Valla görüntü açısından müthiş sağlamlıkta dendi bana. En sağlam ve tat değiştirmeyen diş olarak söylendi. 1 hafta oldu şuan memnunum