Beyaz Eşyada Hangi markayı önerirsiniz ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beyaz Eşyada Hangi markayı önerirsiniz ?
21
●
649
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Beyaz Eşyada Hangi markayı önerirsiniz ?
1
2
3
10-11-2018, 18:37:30
#19
SARI
bosch tabiiki..malzeme kalitesi daha iyi ,servise de gerek yok,çünkü bozulmuyor ..
10-11-2018, 21:04:51
#20
serLife
Sırasıyla BOSCH , SIEMENS, PROFILO.
Detaylı olarak özel mesaj gönderdim
10-11-2018, 23:31:56
#21
CengizYurek
Bulaşık, çamaşır: BOSCH
buzdolabı : PROFİLO
Fırın, ankastre: ARÇELİK
ankastre, set üstü ocak ve davlumbaz: SİMFER
Tv: Samsung, LG, Philips
11-11-2018, 00:07:07
#22
Yup
Çamaşır makinem vestel, kalan her şey arçelik hepsinden memnunum şuana kadar bir sorun yaşamadım.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler