oxcakmak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyaz Eşyada Hangi markayı önerirsiniz ?
21
●649
- 10-11-2018, 15:09:29Vestelin önünden bile geçmiyorum. Dün media markt ta vestelin ürünlerinin artık gelmeyeceğini çalışanlarını çıkarttığını söylediler ne kadar doğrudur bilemem.
Buzdolabı için basit sade ve kullanışlı uygun fiyatlı hotpoint ariston aldığım ürün (bu fiyata diğer markalarda öğrenci buzdolabı alabiliyorsunuz ancak) https://www.hepsiburada.com/hotpoint...za=Hepsiburada
Kurutmalı çamaşır makinesi samsung aldığım ürün (bayilerde ve satıcılarda 4,500 tl hepsiburadada 3,700 tl) https://www.hepsiburada.com/samsung-...za=Hepsiburada
Bulaşık makinesi olarakta bosch aldım media marktan 1900 tl
Eğer kurutmalı çamaşır makinesi bakıyorsanız hotpoint tavsiye etmiyorum güzel kurutmuyor ve kırıştırıyor. Arçelik bu konuda daha iyi hem kuru hemde çokta kırıştırmıyor. Samsung yorumları tasarımı ve makinası oldukça güzel duruyor. Henüz tecrübe edinmedik yarın öbür gün görücez
Bulaşık makinesinde bosch tavsiye ediyorum; bulaşık yıkama başladığında kapsülü koyduğunuz yer açılıp hazneye düşüyor ve bulaşıklar lekeli çıkmıyor. Patentli tasarımmış. Diğer ürünlerde kapsül makine içine herhangi bir yere düşüyor ve leke bırakma ihtimali çok yüksek olabiliyormuş. - 10-11-2018, 15:20:15senelerdir arçelik beko kullanırım ıkısıde aynı firma saten beyaz esya olsun elektironik olsun sıkıntı çıksa bile geniş servis ve anında yapılır gerçi bende bir sıkıntı çıkmadı tamir ve servisde çalısan arkadaşim bile arçelik beko dan saşma dedi geçenlerde klima için sormusdum saten buzdolamı çamaşir makine ev aletleri için bence arçelik beko 1 tik digerlerine nazaran önde şuan yillardir kullandıgım için tavsiye ediyorum
- 10-11-2018, 15:27:02Alacağınız ürüne ve bütçeye göre değişir. Bunlari söylerseniz yardimci olalim
- 10-11-2018, 16:00:50Mutfakta kullandigim bircok ürün Bosch. Hala ilk aldigim gün gibi sapasaglam. Camasir makinesinde Miele tavsiye ederim. Cok uzun süre dayaniyor Miele.
- 10-11-2018, 16:08:30Üyeliği durdurulduPost kasmıyorjum evimizde arçelik var da ondanBazu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
