• 07-11-2018, 00:59:14
    #1
    İyi geceler dileirm öncelikle hepinize. Bugün sosyal medyada bir paylaşım gördüm ve sahibiyle tanıştım. Kendisi kas hastası (Charcot Marie Tooth). 25 yaşındaymış kendisi. Ereğli'de ikametgah ediyor. Uzun süredir dışarı çıkamıyor sandalye durumu yüzünden. Şuan onun işini görecek sandalye 8-10bin arasında.

    İnternetten araştırdım ama devlet desteği oldukça düşük oluyormuş sanırım. Acaba yardımcı olabilcek kuruluş varmıdır? Kendisine TOFD'a başvurmasını söyledim onun dışında bildiği olan var mı? Yada sandalye için valilik izinli yardım kampanyası oluşturulabilir mi?
  • 07-11-2018, 01:01:18
    #2
    Bi kampanya oluşturulursa ibanı burdan paylaşın destek olalım 3-5 ne olursa
  • 07-11-2018, 01:04:21
    #3
    Merkezseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kampanya oluşturulursa ibanı burdan paylaşın destek olalım 3-5 ne olursa
    Hocam direk aklıma r10 geldi zaten. Hastanın herşeye rağmen azimli ve mutlu olması beni en çok cezbeden şeydi. Ama valilik sandalye için yardım kampanyasına izin verir mi acaba?
  • 07-11-2018, 01:11:23
    #4
    Ben de kas hastasıyım. Biz kendi bütçemiz ile aldık fakat özellike şu son zamanlarsa akülü tekerlekli sandalyelerin fiyatları epey arttı.
    Benim tavsiyem Belediyelere, Valiliğe ve Türkiye Sakatlar Derneğinin en yakın il şubesine başvuru yapması. Bunun dışında bildiğim, facebook’ta bir grubumuz var bağış durumuna göre her ay veya 15 günde bir para toplanıp ihtiyaç sahibi engelli arkadaşlarımıza çekiliş ile (kime çıkarsa) akülü tekerlekli sandalye veriliyor.
    Dilerseniz pm ile facebook grubu linkini gönderebilirim.
  • 07-11-2018, 01:12:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doktor raporlarıyla Valiliğe gidildiği zaman valilik onay veriyor. İnternet platformlarında ve ya stand vs. şeklinde para aktarımı olabiliyor.

    İzin alındığı zaman kampanya başlatılırsa gerekli yardımı bende elimden geldiğince yapmak isterim.
  • 07-11-2018, 01:24:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    maliaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de kas hastasıyım. Biz kendi bütçemiz ile aldık fakat özellike şu son zamanlarsa akülü tekerlekli sandalyelerin fiyatları epey arttı.
    Benim tavsiyem Belediyelere, Valiliğe ve Türkiye Sakatlar Derneğinin en yakın il şubesine başvuru yapması. Bunun dışında bildiğim, facebook’ta bir grubumuz var bağış durumuna göre her ay veya 15 günde bir para toplanıp ihtiyaç sahibi engelli arkadaşlarımıza çekiliş ile (kime çıkarsa) akülü tekerlekli sandalye veriliyor.
    Dilerseniz pm ile facebook grubu linkini gönderebilirim.
    Allah şifa versin hocam.
  • 07-11-2018, 01:28:49
    #7
    Sanaleskiya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor raporlarıyla Valiliğe gidildiği zaman valilik onay veriyor. İnternet platformlarında ve ya stand vs. şeklinde para aktarımı olabiliyor.

    İzin alındığı zaman kampanya başlatılırsa gerekli yardımı bende elimden geldiğince yapmak isterim.
    Şimdi irtibata geçtim hocam. Ailesi daha önce de düşünmüş ama kim yardım ederki falan diye korkmuşlar. Çok fazla emin bir şekilde konuştum umarım altından kalkabiliriz.

    maliaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de kas hastasıyım. Biz kendi bütçemiz ile aldık fakat özellike şu son zamanlarsa akülü tekerlekli sandalyelerin fiyatları epey arttı.
    Benim tavsiyem Belediyelere, Valiliğe ve Türkiye Sakatlar Derneğinin en yakın il şubesine başvuru yapması. Bunun dışında bildiğim, facebook’ta bir grubumuz var bağış durumuna göre her ay veya 15 günde bir para toplanıp ihtiyaç sahibi engelli arkadaşlarımıza çekiliş ile (kime çıkarsa) akülü tekerlekli sandalye veriliyor.
    Dilerseniz pm ile facebook grubu linkini gönderebilirim.
    Allah şifa versin hocam. Grup linkini verirseniz çok iyi olur bu arkadaşımıza yardımı dokunmasa bile belki bizim ordaki dostlarımıza yardımımız dokunur
  • 07-11-2018, 02:47:42
    #8
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam.
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi irtibata geçtim hocam. Ailesi daha önce de düşünmüş ama kim yardım ederki falan diye korkmuşlar. Çok fazla emin bir şekilde konuştum umarım altından kalkabiliriz.



    Allah şifa versin hocam. Grup linkini verirseniz çok iyi olur bu arkadaşımıza yardımı dokunmasa bile belki bizim ordaki dostlarımıza yardımımız dokunur
    Allah razı olsun. Bütün ihtiyacı olanlara inşallah.
    facebook grubu;
    https://facebook.com/groups/450719052104700

    İhtiyacı olan engelliler isimlerini yazdırıyorlar listeye. Bağış sistemi de şöyle oluyor.
    Kim ne kadar bağış yapmak isterse miktarını belirtip ismini yazdırıyor. Belirtilen miktarlar toplamı yeterli seviyeye ulaştığında grup yöneticisi bağışlarınızı medikal firmasına gönderebilirsiniz şeklinde bir gönderi oluşturuyor, herkes söz veridiği miktarı medikal firmasına gönderdikten sonra da canlı yayında çekiliş yapılıyor ve kime çıkarsa medikal firma direk ihtiyaç sahibine kargolama yapıyor.
  • 07-11-2018, 13:06:06
    #9
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direk aklıma r10 geldi zaten. Hastanın herşeye rağmen azimli ve mutlu olması beni en çok cezbeden şeydi. Ama valilik sandalye için yardım kampanyasına izin verir mi acaba?
    Muhtemelen reddetmezler üstad reddederlersede onların ayıbı artık