siteler illaki tamamen ölmez de +18 film aramalarının ilk iki sayfasına bile gazeteler yerleşmiş. google ne halt ettiğinin farkında bile değil. durum böyleyken organik olarak çıkacağım diyerek boşuna seoculara para kaptırmayın, makaleye para dökmeyin. açın kopya eli yüzü düzgün bir site pompalayın sosyal medya hitini al sana kazanç.
#UbrTrade abiciğim söyle onu yapalım. ne yapacağımızı şaşırdık. ayrıca ürünümüz yokki satalım . mesela battaniye satabilir miyiz satarsak kaça satarız?
satacaginiz ürünun size ait olmasina gerek yok hocam bir suru firma var birisi urunumu satsin diye binlerce para harciyor ben suan 4 firmanin urununu satiyorum 20 farkli firmayada danismanlik yapiyorum kendi ihracat departmanlari mevcut oldugu halde bir cok insan bilinçsiz sekilde ihracat yapmaya calisiyor.
ben tik basi kazançlardan sıkılıp bu ise girdim icerik hazirla site ac makale yaz veya yazdir cidden bos geliyor öğrenci iseniz caniniz sıkılıyor 3 5 dolar kazaninca kendinizi şansli hissediyorsaniz sorun yok ama ciddi anlamda r10 gibi potansiyelin mevcut olduğu bir platformda bu işi yapan kimsenin olmamasi can sıkıcı