2015 den sonra tam patlamaya başladı. 3-4 senedir de baya yol katedenler oldu. Aslında hiç birşey için geç sayılmaz. Bende bu sene girdim bu sene. İnternet sektörü ile uğraşmayı bıraktım desem yeridir. Ama tabi keşke daha önce girmiş olasıydık. Şimdi çok daha farklı yerlerde olabilirdik. Neyse zararın neresinde dönersek kârdır hesabı artık yapacak birşey yok. Bundan sonra geçmişe değil geleceğe bakmalıyız.