Merhaba arkadaşlar,
Kombi konusunda bilgisi olanlar varsa tavsiyeniz hangi marka model olur?
2003 yılından itibaren Viessmann Vitopend 100 kullanıyoruz borular bakır. Aynı modelin yenisini mi almalıyız? Yoksa başka marka model denemeli miyiz?
İyi forumlar.
Hangi Kombiyi Önerirsiniz? Bütçe 3k
5
●212
- 30-10-2018, 17:06:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Demirdöküm nitron kullanıyoruz 6 yıldan fazladır. Nazar değmesin hiç üzmedi.
- 01-11-2018, 01:28:21Merhaba.
Kombi teknisyeni olarak size tavsiyem, viessman kullanıyorsanız başka marka önermem çünki, viessman iyi bir kombi üreticisi kaliteli kombi üretiyor yine aynı model veya yoğuşmalı modelini alabilirsiniz bence başka marka araştırmayın derim
ama eski kombilere göre yeni kombiler daha çabuk arıza açabilir..!
Viessmanyerine başka marka düşünüyorsanız da sırasıyla
vaillant
bosch
buderus
markalara bakın.! - 01-11-2018, 13:01:07Teşekkürler bilgilendirme için, çift yoğuşmalı modelini önermişler babama 4.800 TL arada ki fark nedir acaba? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.bedelteknik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2018, 00:42:44Rica ederim bilgi paylaştıkça güzeldir!
çift yoğuşma laf kalabalığından başka bişey değil, yoğuşmalı kombilerin fiyatları hermetik kombilere göre yüksek bu ara herşeyin fiyatı yükseldi zaten
Bir yarım yoğuşmalı birde tam yoğuşmalı kombi var benim tercihim tam yoğuşmalı premix modellerine bakın.
isterseniz 05363901710 mesai saati içinde arayın yardımcı olayım. - 02-11-2018, 00:49:23Daha geçen gün araştırıp taktırdık. Şimdi diyeceklerime kulak ver lütfen.
Eğer şu an kombi değiştirmek istiyorsan mutfağa havalandırma için cam kestirme, ocak yanına açma-kapama kolu yani vana tarzı birşey, mühendise proje çizdirme ve birkaç boru ekleme işlemi için kafadan 1k para ayırın. Kalan para ile her ne kadar bütçem 3k hepsini kombiye vereceğim algısına kapılmayın. Yaklaşık 2k civarı para kalacak elinizde. Alacağınız en iyi kombi ise bana göre o fiyat aralıklarında baymak luna 24 fi modelidir. Şuan fiyatı 2.300-2.400 civarı. Eğer indirim için lafa dalarsan pek yardımcı olmuyorlar. Ama eski kombini verirsen kafadan 150-200 lira düşebiliyorlar.
Eğer çok büyük bir evde değilsen ve 3+1 2+1 dairede kalıyorsan yoğuşmalı almana gerek yok. Hermetik olsun yeterli. Verdiğim marka modelde elinde paraya alabileceğin en güzel dijital göstergeli kombidir.