Merhaba.
Kombi teknisyeni olarak size tavsiyem, viessman kullanıyorsanız başka marka önermem çünki, viessman iyi bir kombi üreticisi kaliteli kombi üretiyor yine aynı model veya yoğuşmalı modelini alabilirsiniz bence başka marka araştırmayın derim
ama eski kombilere göre yeni kombiler daha çabuk arıza açabilir..!
Viessmanyerine başka marka düşünüyorsanız da sırasıyla
vaillant
bosch
buderus
markalara bakın.!
Teşekkürler bilgilendirme için, çift yoğuşmalı modelini önermişler babama 4.800 TL arada ki fark nedir acaba? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.