• 29-10-2018, 15:21:56
    #1
    Şuan hızım baya düşük, aramızda Turknet kullanan varsa sizde sorun var mı

  • 29-10-2018, 15:23:40
    #2
    Kurumsal Üye
    Bende bir sorun yok gayet hızlı ve öfkeli.
  • 29-10-2018, 15:38:48
    #3
    Ben memnunum. Tek sıkıntı başta 100mbit verip sonradan 75 mbit'e düşürmeleri. Birkaç gün içerisinde mecbur iptal edeceğim hattı , taşınma sebebiyle. Taşınacağım yerde aktif olarak 35mbit hızda turknet bağlı. Keşke aynı hızı orada da verseydiler.
  • 29-10-2018, 15:57:32
    #4
    3 gündür tavsiye verip üye yaptığım arkadaşımın 3 gündür İnterneti yok. Dsl ışığı yanmıyor sorunu çözen kimse yok. 1 kere bile aramadı lar şikayet kaydı da 3 gündür yerinde duruyor. Destek almak 0 bu adamlardan. Kendim kullandığım bölgede hiç sorun olmuyor allahtan. Olsa yandık anında iptal çekerim başıma geleceği zaman, uğraşılcak gibi değil çünkü. Mümkünse bağlamayın türknet derim.
  • 29-10-2018, 16:02:31
    #5
    benimde hızım aynı şekilde 35 mbit olması gerekirken 20 mbit :/

    Türk.net kullanıyorum
  • 29-10-2018, 16:31:13
    #6
    24 mbps verebiliriz dediler ve rahat 23 mbps kullanıyorum santralle aram baya uzak. ping yüksek biraz 30 felan onun harici son sürat kullanıyorum.
  • 29-10-2018, 16:31:31
    #7
    Bende de sorun yok.
  • 30-10-2018, 00:59:22
    #8
    Turk.net bağlattırmıştım günün coğu zamanı pingler 400ms lere çıkıyordu. Hat hızıda 1-3mb arası değişiyordu. Kapattırdım ttnet i açtırdım tekrar pingde sabit hızda rahatım.