3 gündür tavsiye verip üye yaptığım arkadaşımın 3 gündür İnterneti yok. Dsl ışığı yanmıyor sorunu çözen kimse yok. 1 kere bile aramadı lar şikayet kaydı da 3 gündür yerinde duruyor. Destek almak 0 bu adamlardan. Kendim kullandığım bölgede hiç sorun olmuyor allahtan. Olsa yandık anında iptal çekerim başıma geleceği zaman, uğraşılcak gibi değil çünkü. Mümkünse bağlamayın türknet derim.