• 28-10-2018, 21:19:07
    #28
    Bütün ümidim gençliktedir
    29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu ve mutlu olsun. Varlığım Türk varlığına armağan olsun. Ne mutlu Türküm diyene.
  • 28-10-2018, 21:20:52
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Efendiler yarın yobazları kudurtacağız!
  • 28-10-2018, 21:55:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen Türk istiklal ve cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.
  • 28-10-2018, 22:08:15
    #31
    intiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım cumhuriyeti kutlamak için inancımıza meydan okumak zorunda değilsiniz.
    Cumhuriyet ortak değerimiz.
    Atatürk'ün bu sözünü ortak değerimizin konuşulduğu ir yerde paylaşmanız hoş değil. Zaten söz de tam olarak böyle değil.
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak diye buna derim işte... Nasılmış o söz, biliyorsan paylaş da biz de yanlışımız var diyelim.
  • 28-10-2018, 22:18:39
    #32
    Fox'da ing bank'ın reklamını görmüştüm çok hoşuma gitti.

    https://www.youtube.com/watch?v=C2ttjo4cl-g


    Atatürk'ün izinde 95 yıl..

    Kutlu Olsun.!
  • 28-10-2018, 23:04:00
    #33
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak diye buna derim işte... Nasılmış o söz, biliyorsan paylaş da biz de yanlışımız var diyelim.
    Kardeşim birince olarak siz diye hitap eden birine sen diye hitap etmemelisin.
    İkinci olarak o söz tam olarak öyle değildir tam olarak şöyledir:

    https://www.youtube.com/watch?v=v4wQVtq7Czk


    Başı ve sonu vardır. Kur'an-ı Kerim'i işaret eder.
    Bu sözün Cumhuriyet bayramı veya Cumhuriyet rejimi ile alakası yoktur.
    Cumhuriyet hepimizin ortak değeridir.
    Cumhuriyeti kutlayacağım diye bu mesajı paylaşmanız doğru değil diye düşünüyorum.
    Bilgi ve fikir konusunda ise tanımadığım insanları itham etme cesaretini kendimde bulmuyorum.

    Herkesin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
  • 28-10-2018, 23:21:40
    #34
    intiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim birince olarak siz diye hitap eden birine sen diye hitap etmemelisin.
    İkinci olarak o söz tam olarak öyle değildir tam olarak şöyledir:

    https://www.youtube.com/watch?v=v4wQVtq7Czk


    Başı ve sonu vardır. Kur'an-ı Kerim'i işaret eder.
    Bu sözün Cumhuriyet bayramı veya Cumhuriyet rejimi ile alakası yoktur.
    Cumhuriyet hepimizin ortak değeridir.
    Cumhuriyeti kutlayacağım diye bu mesajı paylaşmanız doğru değil diye düşünüyorum.
    Bilgi ve fikir konusunda ise tanımadığım insanları itham etme cesaretini kendimde bulmuyorum.

    Herkesin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
    Benim analyamadığım şey, Cumhuriyet Halk Parti'sini kuran, Cumhuriyeti kuran Atatürk'ün sözünü değil de neyi paylaşacağız bu özel günde? Nasıl Cumhuriyet ile ilgisi yok o sözün? Bal gibi de var. Safını iyi seç. "Bitaraf olan bertaraf olur. Hem Müslüman hem Laik olunmaz. Ya Müslüman olacaksın, ya Laik!" Sen iyi bilirsin bu sözleri.
  • 29-10-2018, 01:06:06
    #35
    16 kez yıkılıp, 17. kez devlet kuran bu asil millete "Allah bir daha bu millete istiklal marşı yazdırmasın" M.Akif ERSOY'un sözünü buraya bırakıyorum.
    Rabbim tüm bu güzel vatan için canını verenlere, geleceğini yitirenlerden, iyi ve hayırlı düşünenden razı olsun.
  • 29-10-2018, 01:26:33
    #36
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim analyamadığım şey, Cumhuriyet Halk Parti'sini kuran, Cumhuriyeti kuran Atatürk'ün sözünü değil de neyi paylaşacağız bu özel günde? Nasıl Cumhuriyet ile ilgisi yok o sözün? Bal gibi de var. Safını iyi seç. "Bitaraf olan bertaraf olur. Hem Müslüman hem Laik olunmaz. Ya Müslüman olacaksın, ya Laik!" Sen iyi bilirsin bu sözleri.
    Arkadaşım ben Müslümanım.
    Bu sözlerin de cumhuriyet ile hiç bir alakası yok. Cumhuriyet teriminin anlamı bellidir. Atatürk'ün cumhuriyete özel konuşmaları da vardır.
    Bana sen diye hitap etmenizi çok iyi anlıyorum.