intiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim birince olarak siz diye hitap eden birine sen diye hitap etmemelisin.
İkinci olarak o söz tam olarak öyle değildir tam olarak şöyledir:

https://www.youtube.com/watch?v=v4wQVtq7Czk


Başı ve sonu vardır. Kur'an-ı Kerim'i işaret eder.
Bu sözün Cumhuriyet bayramı veya Cumhuriyet rejimi ile alakası yoktur.
Cumhuriyet hepimizin ortak değeridir.
Cumhuriyeti kutlayacağım diye bu mesajı paylaşmanız doğru değil diye düşünüyorum.
Bilgi ve fikir konusunda ise tanımadığım insanları itham etme cesaretini kendimde bulmuyorum.

Herkesin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
Benim analyamadığım şey, Cumhuriyet Halk Parti'sini kuran, Cumhuriyeti kuran Atatürk'ün sözünü değil de neyi paylaşacağız bu özel günde? Nasıl Cumhuriyet ile ilgisi yok o sözün? Bal gibi de var. Safını iyi seç. "Bitaraf olan bertaraf olur. Hem Müslüman hem Laik olunmaz. Ya Müslüman olacaksın, ya Laik!" Sen iyi bilirsin bu sözleri.