• 03-07-2008, 10:51:54
    #1
    Meslektaşlarım,
    Şu Veresiye Konusunda Çok Bunalıyorum.Veresiye İle İlgili Güzel Sözleri OLan Varmı ? Siqara İle İlgili Benden Bu Var;
    Sigara Veresiye İçmek Sizi Degil Beni Öldürür Nasıl ?
  • 03-07-2008, 11:10:07
    #2
    isteme veresiye dost kalalım ölesiye
  • 03-07-2008, 11:12:48
    #3
    bakkal'ların olmazsa olmazıdır veresiye.. zaten tanımadığın kişiye vermezsin..
  • 03-07-2008, 11:35:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1.5 yıl markette çalıştım kasiyer olarak, neler gelmedi ki başımıza her türlü insan varya abi şu kadarım yok bi' dahaki geldiğimde vereyim diyor. Getirmiyor parayı, sonra borcu var diye hiç uğramıyordu dükkana kökten zarar yani bu veresiye mevzusu
  • 03-07-2008, 11:38:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zengin adam fakir adam resmi bul veresiye veren veresiye vermeyen diye etkili olacagının sanmam
  • 04-07-2008, 02:23:40
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    strhost bu resim yanlış valla, bizim orada 2 market vardı 2'ninde durumu orta halli sayılırdı, biri bir ara borcu artınca kesti veresiyeleri 2 seneye kalmaz kapandı, öteki devam etti şimdi 2 marketin rantıda onda 3. marketini açtı
  • 04-07-2008, 02:28:28
    #7
    Sen Gel o durumu bize sor Kontörün veresiye versen günde 50 kişi alır
    paran yoksa konuşma kardeşim 1 ytl eksik kalan sonra ver dersin bilmezki o kontorden sen 50ykr kazanıyorsun bir daha gelmez birde gider alışverişi başka yerden yapar.

    başımız sağolsun...veresiye ölmüştür...

    Söz ile anlatılamaz veresiye istenmemesi ricası..

    Arkada "Veresiye veren.. Peşin veren" şeklinde iki parçalı bi tablo olur..

    Bak bir sürü yazdım +rep isterim
  • 04-07-2008, 10:40:51
    #8
    Misafir
    "Veresiye ölmüştür.lütfen rahmetlinin adını anmayınız."
    nasıl ama?
  • 04-07-2008, 22:12:13
    #9
    Kardeşler Harika : ) Şu Resmin Büyügü OLsa Bakkala Koyucam sTRhost Büyügünü Bulabilirmisin Kardeşim ?isteme veresiye dost kalalım ölesiye Harika Hacım
    Ciddi Bir Yazı > "Veresiye ölmüştür.lütfen rahmetlinin adını anmayınız."